Google

21 Eylül 2008 Pazar

Ask-i Memnu 4.Bolum Yorumu

Bu bolumu de oldukca begendim . Tabii dikkatimi ceken noktalara deginmek istiyorum once .

1 - Hazel Kaya'yi ilk kez ciddi ciddi bu dizide izliyorum . Bayaa begendim kendisini ama yuruyusune dikkat edin kendisini kasarak manken gibi yurumeye calisiyor . Kizim yalidasin , podyumda degil Naturel bir sekilde kendine biraksa daha guzel olacak...

2 - Bazilari kivanc tatlitug'u elestirmis hic katilmiyorum son derece iyi oynuyor... Ancak kiz arkadasini oynayan kimse oyunculuk acisindan sifir... Zaten kendisini genelde yataktan yataga goruyoruz , orda da olu kurbaga gibi imaj veriyor

3 - Selcuk Yontem'i oldum olasi cok begenirim hatta bence bu ulkedeki en iyi 5 aktorden birisi oldugunu dusunuyorum . Ozellikle sesinin hastasiyim . Diziyi de izleme nedenlerimin basinda geliyor .

Ancak bu kadar buyuk bir ustadan bir turlu o bekledigim verimi alamadim daha . Biraz donuk geliyor bana . Karakterden kaynaklaniyor herhalde . Bir de aklimizda hala kurtlar vadisinden aslan akbey imaji var . Deliyurek'i de hesaba katarsak bu derin devlet adami tipini kafamizdan silmesi zaman alacak

4 - Bu batuhan mi batucan midir hakikaten cok sinirimi bozuyor . Bicak sirtinda ne guzel haddini bilirdi . Burda ordan oraya zipliyor , kipir kipir . Tam simarik yali cocugu . Ilk dakikadan butun empatimi kazandi ( tabii firdevsle beraber ona da gelecegim ) Baban evlenecek deniyor ne guzel diyor . Hayati bombos bir cocuk . Belli ki sopa yemeden akillanmayacak

5 - Nebahat cehre 61 yasindaymis duyunca cok sasirdim . Rahat 55 gosteriyor...

6 - Beren saat 10 numalik secim olmus . Yani o karakteri daha iyi kim oynardi deseniz aklima bir ozgu namal gelirdi baskasi degil . Cok iyi ozumsemis rolunu , ses tonlamalari filan acayip olmus .

7 -Turk klasiklerini pek sevmem , mesela yaprak dokumune bir turlu alisamadim . Bunun kitabini da okumadim . Esere ne derece sadik kalindigini bilmiyorum ama ortaya son derece iyi bir dizi cikmis .

8 - Turkiye demisken , ya neden bu ulkede ekranda dogru durust opusme gormeyiz ? Kimse sapik filan demesin hic alakasi yok . Sadece her seyin dogalca olmasini savunuyorum . Sevgilisi esi opusturmuyor diyene de guluyorum cunku bir bizim insanimizin mi sevgilisi var ? Bir amerikadakilerin yok mu ? Turkan soraymidir nedir sacma sapan bir kural koydu herkes soyunmam opusmem bilmem ne diye pesinden gitti ...

Yalnis anlasilmasin o kadar cok goze carpiyor ki artik bu yapimlarimizda ondan soyluyorum . Bir yabanciya izletseniz guler...

Ha turkler opusmeyi bilmiyor derseniz bakin ona bir sey demem .

9 - Muzikler super olmus . Jenerikte once sakin basliyor sonra arkadan hafif elektro gitarla ( veya efektle tam anlayamadim onu ) daha da canlaniyor 10 numara olmus .

10 - Dizinin final sahnesi cok iyi yansitilmis yonetmene tebrikler...


Dizifilm'den MoOnDaNcE-11' e Yorumu İçin Teşekkürler

0 yorum: